ارنت با هدف تسریع و تسهیل امور مالی برای نقد کردن درآمدهای مرتبط با ارزهای دیجیتال و تبدیل آنها به مخاطبان خود کمک می کند تا در محیطی امن و بدون واسطه خرید و فروش کنند.

قوانین:

۱- کل هزینه تراکنش با خریدار یا فروشنده است.

۲- در هر دو حالت خرید و فروش کارمزد صرافی کسر و اضافه می شود.

۳- شخصی که احراز هویت انجام می دهد باید به سن قانونی خود رسیده باشد.

یکی دیگر از قابلیت های ما که در جای دیگری مشاهده نمی کنید اختصاص آدرس ارز رمزنگاری شده به شخص خود شما برای کسب درآمد یا خرید و فروش شماست که در این حالت کل مسولیت، امنیت و نگه داری ارز دیجیتال با ماست که در ازای آن ارنت ۱۰ درصد را به عنوان حق الزحمه کیف پول خود نگه میدارد که این هیچ ربطی به کارمزد صرافی یا هزینه تراکنش ندارد و نیاز به احراز هویت دارد. در ادامه به شیوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال می پردازیم.

در مرحله اول پیامی را از همراه شخصی خودتان به شماره 989158342009+ را با پیام رسان واتساپ (WhatsApp) ارسال کنید مضمون به این صورت باشد: کلیه قوانین مطالعه و مورد تایید اینجانب ........ فرزند ............... دارای شماره ملی ................ ساکن ...................... دارای تلفن ثابت با کد ........................ و کدپستی .................. می باشد. (ترجیحا کدپستی تایید شده توسط اداره پست یا روی قبض تلفن)

در مرحله دوم یک عکس سلفی با توجه به تصویر زیر که توضیحاتش رو بعد از رویت میزارم

- برای امنیت بیشتر اطلاعات روی کارت بانکی از قبیل CVV2 و انقضای کارت را به نحوی بپوشانید تا معلوم نشوند.

- کارت شناسایی را طوری روی برگه بگیرید که برگه از چهار طرف کارت ملی قابل رویت باشد.

- متن برگه که زیر کارت ملی قرار دارد را به شکل زیر بنویسید:

احراز هویت برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

از کسب و کار اینترنتی: earnet.blog.ir ارنت

تاریخ: شنبه یکم دی هزار و سیصد و نود و هشت

تاریخ:1397/10/01                      امضاء   

درون امضاء نام ونام خانوادگی تان را بنویسید.

بعد از انجام این کارها تماس تلفنی با تلفن ثابت شما برقرار می شود و هویت شما تایید می شود و می توانید با خیال راحت درخواست خرید و فروش خود را با شماره موبایلی که پیام ارسال کردید و احراز هویت توسط آن انجام شده را انجام دهید.

با تشکر: مدیریت ارنت