توجه: کلیه لینک های سایت به صورت کوتاه شده هستند و بعد از گذشت 5 ثانیه و زدن دکمه < skip this ad به سایت مقصد هدایت میشوید.

کوین پیمنت یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های تحت وب است که تقریبا از تمام ارز‌های دیجیتال معتبر جهان پشتیبانی می‌کند.

کوین پیمنت در واقع یک پلتفرم جامع و کامل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ به گونه ای که شما با استفاده از این کیف پول دیجیتالی دیگر به هیچ ابزاری برای فعالیت در حوزه کریپتوکرنسی نیاز نخواهید داشت. در این نوشته کوتاه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کیف پول کوین پیمنت خود را راه‌اندازی کنید.
۱- روی تصویر بالا یا مشاهده سایت کلیک و در پنجره باز شده مطابق تصویر روی گزینه Sign Up کلیک کنید (گزینه Login بعد از ثبت نام برای ورود به پنل کاربری میباشد).
یکی از مزیت های خوب این سایت پشتیبانی از زبان فارسی است که در این مورد میتوانید از گزینه Language استفاده کنید.
۲- کادرهای خالی را با توجه به تصویر زیر پر کنید (این آموزش روی حالت پیشفرض شخصی است)
در ادامه با توجه به تصویر زیر کشور، منطقه زمانی، تیکها رو که برای قبول قوانین سایت و در آخر کد داخل تصویر رو درون کادر وارد کنید و روی دکمه Register کلیک کنید تا ایمیل فعالسازی برای شما ارسال شود. وارد ایمیل خود شده و اصالت آدرس ایمیل خود را تایید کنید تا ثبت نام شما کامل شود.

۳-از طریق دکمه Log in در گوشه بالای صفحه (در تصویر مورد اول برای ثبت نام توضیح دادیم) کلیک می کنیم تا صفحه ای به شکل زیر باز شود و با وارد کردن اطلاعات وارد صفحه کاربری خود شوید.
-خوب بعد از ورود اطلاعات و زدن دکمه Log in صفحه ای مانند تصویر زیر برایتان به نمایش در می آید که برای امنیت بیشتر یک کد به ایمیل شما ارسال و باید آنرا داخل کادر نوشته و دوباره گزینه Log in را بزنید تا وارد پنل کاربری و کیف پول خود شوید.
کلیه حقوق نشر و انتشار مطالب مرتبط با بلاگ ارنت میباشد و هر گونه کپی برداری دارای مشکل شرعی می باشد.
با آرزوی موفقیت: مدیریت ارنت