توجه: کلیه لینک های سایت به صورت کوتاه شده هستند و بعد از گذشت 5 ثانیه و زدن دکمه < skip this ad به سایت مقصد هدایت میشوید.

سایت adbtc سایتی بسیار کامل و قابل اطمینان می باشد در حوزه کسب بیت کوین رایگان می باشد.

در این سایت با کلیک روی تبلیغات و مشاهده تبلیغ برای ۱۰ تا ۶۰ ثانیه تا ۶۰ ساتوشی به شما میدهد که نسبت به دیگر سایت های کلیکی بیشترین مقدار ساتوشی را برای مشاهده هر تبلیغ پرداخت میکند.
– مبلغ درآمد : نزدیک به ۱۰۰۰ ساتوشی درآمد روزانه
– حداقل مقدار برداشت : ۵۰۰۰ ساتوشی به فاست هاب و ۳۰۰۰۰ ساتوشی به کیف پول اصلی
– وضعیت سایت : در حال پرداخت و تایید شده توسط ما
در ادامه به آموزش سایت می پردازیم:
برای ثبت نام در سایت روی تصویر بالا یا اینجا کلیک کنید.
در صفحه باز شده بروی SIGN UP کلیک کنید.
با توجه به شکل زیر کادرهای خواسته شده را پر و سپس روی گزینه SIGN UP کلیک کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.
اگر به طور خودکار وارد صفحه کاربری نشدید روی دکمه SIGN IN برای ورود کلیک کنید.
گزینه های مهم پنل کاربری که در سمت چپ هستش رو به ترتیب براتون توضیح میدم :

Balance: میزان در آمدتون از سایتو نشون میده.

Advertising Balance: این قسمت مقدار پول شما برای خرید تبلیغات از این سایت رو نشون میده که باید از کیف پولتون انتقال بدید تا از این سایت تبلیغات بخرید. برای خرید تبلیغات روی دکمه DEPOSIT کلیک کرده و مبلغ مورد نظر را به آدرس بیت کوین داده شده انتقال دهید که در این قسمت دو گزینه دیگر وجود دارد یکی با قابلیت خرید از به صورت دلاری از PAYEER و دیگری کسر از مقدار درآمدتون در قسمت BALANCE هستش.

Withdraw: این گزینه برای برداشت پولتون از این سایت هستش.

Referral System: در این گزینه بنر و لینک زیر مجموعه گیری شما هستش.

Change Wallet: این گزینه برای تغییر آدرس کیف پولتون هست.

Surf Ads: در این قسمت میتونید تبلیغات ببینید و ساتوشی بدست بیارید با زدن این قسمت باید به شکل زیر عمل کنید:

پس از انتخاب کپچای مورد نظر و پاسخ صحیح آن دکمه SUBMIT QUERY را می زنیم  در مرحله بعد به صورت زیر عمل می کنیم و دکمه START را که هر سری در قسمتی مختلف از صفحه به نمایش در می آید را می زنیم.
بعد از زدن دکمه START یک تب جدید در مرورگر باز شده و به نمایش تبلیغی که START خورده می پردازد با توجه به تصویر زیر که این تبلیغ 60 ثانیه زمان نیاز دارد تا تمام شود و مبلغ 42 ساتوشی بدست آورید (زمان در بالای تب قبلی به نمایش در می آید) ولی اگر قبل از 60 ثانیه تب باز شده را ببندید هیچ مبلغی به شما تعلق نمی گیرد در صورت پشیمانی، برگشت و نمایش تبلیغ قبلی می توانید از دکمه Back در مروگرتان استفاده کنید توجه کنید با زدن Skip تبلیغ مورد نظر لغو و به تبلیغ بعدی هدایت می شوید.
توجه: این کار رو اونقدر انجام میدید تا صفحه خالی از تبلیغ بشه. بعد از هر چند دقیقه صفحه رو بروزرسانی کنید تا از دیدن تبلیغات جدید و کسب درآمد باز نمونید.

Auto Surf ads: در این قسمت به صورت خودکار همه تبلیغات رو باز میکنه و دیده میشه و پس از اتمام زمانش خودش به تبلیغ بعدی میره (در صورتی که سایت مورد نظر فیلتر باشه یا باید از فیلترشکن استفاده کنید یا گزینه Skip رو ببزنید تا به نمایش تبلیغ بعدی بپردازه) اما مقدار ساتوشی کمتری بهتون میده.

توجه: بعد از هر چند دقیقه صفحه رو بروزرسانی کنید تا از دیدن تبلیغات جدید و کسب درآمد باز نمونید.

Surf in active window: با توجه به تصویر زیر این گزینه تبلیغات رو با مبلغ و زمان نمایش برامون قرار داده.

با زدن هر کدام از تبلیغات تب جدیدی ایجاد شده، شاید با خودتون بگین پس تفاوتش با گزینه Surf Ads چیه؟ در گزینه Surf Ads می توانید به مرور بقیه تب ها و صفحات بپردازید که زمان هم محاسبه میشه ولی در این گزینه حتماً باید صفحه باز باشه و با دیدن صفحه در یک نوار که در بالای صفحه هستش زمان شروع و به پایان میرسه و برای تائید بازدید شما یک کپچا به شکل زیر براتون به نمایش در می آید.
که در این کپچای تصویر روی یکی از دو تصویری که مشابه هم هستند کلیک می کنید تا بازدید شما تائید و پیغام سبز رنگ بالا برایتان به نمایش در بیاید توجه داشته باشید گاهی اوقات برخی از سایت ها فیلتر هستند که در این حالت نه زمان شروع به حرکت می کند و در داخل صفحه به شما پیغام می دهد که برای رفع این مشکل می تونید از فیلترشکن استفاده کنید و گاهی اوقات اگر فیلتر نباشد با زدن چند بار دکمه Try Again یا بروزرسانی صفحه ممکن است سایت برای شما به نمایش در بیاید و گاهی یک تبلیغ دوبار برای شما به در می آید که در این حالت پیغامی به صورت Watching ads برایتان به نمایش در می آید و هیچ مبلغی به شما تعلق نمی گیرد و این زمانی مشخص می شود که شما کپچا را تائید کرده باشید. یک حالت دیگر هم به ندرت پیش می آید که یک زمان زیادی طول می کشد تا زمانش شروع شود و اگر هم شروع شود بعد از تائید کپچا با پیغام Error مواجه می شوید بهترین گزینه برایاین حالت هم استفاده از فیلترشکن است.
توجه: بعد از هر چند دقیقه صفحه رو بروزرسانی کنید تا از دیدن تبلیغات جدید و کسب درآمد باز نمونید.

Advertise: این قسمت کلا مخصوص خرید تبلیغات در این سایت هست برای افرادی هستش که می تونن به سه روش بالا خودشون تبلیغ به سایت بدن و هزینه شو یا از موجودی سایت و یا از کیف پولشون پرداخت کنند.

Referral Market: این قسمت مخصوص خرید و فروش زیر مجموعه هستش.

Lasted Withdraw: این گزینه آخرین برداشت هارو از سایت نشون میده.

logout: این گزینه برای خروج از اکانتتون هست که حتما توصیه میکنم برای امنیت بیشتر و جلوگیری از هک اگه خواستید از سایت خارج بشید قبلش با این گزینه از پنل کاربریتون خارج شوید.

کلیه حقوق نشر و انتشار مطالب مرتبط با بلاگ ارنت میباشد و هر گونه کپی برداری دارای مشکل شرعی می باشد.
با آرزوی موفقیت: مدیریت ارنت